Ketiadaan entri baru..


Assalamualaikum..

Ketiadaan entri baru disebabkan masa lapang saya agak terhad. *Cewahhh ayat hahaha. Dramatik sikit.

Dah berapa lama tak singgah kesini. BERHABUK HABIS! Dah berapa lama tak update blog ney haaa. Tak terajin lagi untuk berfikir dan menaip. Semua dah macam tunggang langgang... Alahai! Ok, perlahan perlahan aku cuba rapatkan diri balik dgn blog. Hahaha

Disini aku ditemani Boboy yang masih lagi membuta. Barangkali sungguh lena tidur didalam suasana bilik yang dipasang penghawa dingin. #FACT Kucing akan tidur selama 16jam dalam sehari. *iklan sebentar Patut laa kuat tidur sangat, tengok laa badan pulak. Makin gebu haaa! Hahaha, kucing kucing kesayangan akan jadi mangsa usikkan aku. Muahahaha!

Sekarang masa lapang aku makin berkurangan. Demi menuju kejayaan, tiada masalah. Yeahhh! *agak sedikit mengada disitu. Hahaha

Seriously, rindu nak berblogging mcm dulu. Tp apakan daya, masa menghalang. *malas pun ada ney. Nak menaip sesuatu, otak kena banyak berfikir. *Sebab tuh aku akan termenung bila tgh menulis, tandanya aku tgh berfikir.

Lepas ney, aku akan sentiasa berblogging. Yeahhh! Pengaruh dari blogger blogger lain yang asyik duk update blog. Siapa tak jelessss...



Sekian.


P/S : Dari mula aku menaip hingga aku habis menaip, Boboy masih lagi membuta.. Err



2 comments:

  1. Wah. Thanks sebab sudi datang blog Neesa.

    Jom sama sama 4flat k :)

    Usaha tangga kejayaan. Go go Fatin!

    ReplyDelete
  2. Hihi yeahh fighting! Semoga dipermudahkan. Amin :)

    ReplyDelete

tinggal kan aduan tak makan saman anda di sini :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...